RUTMAGE =)

Jag måste bara berätta vad jag såg nu imorse!

Då jag tittade i spegeln och spände mina magmuskler för att se om magen blivit plattare (nej jag är fullt normal ;) så kunde jag se rutor! Alltså inte där nere på magen för där är det fortfarande gäddhäng efter Alexander, och hur jag ska få bort det fundilurar jag fortfarande på, men under revbenen så kunde jag se 2 hela rutor!!!

Det här kunde jag ALDRIG trott för några år sedan då jag jag hade ett BMI på 30.

Man blir ju bara så glad att allt slit under dessa år äntligen lönar sig :D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Shit, vad duktig du är! :) kram

2009-06-30 @ 11:11:40
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar

2009-06-30 @ 18:47:46
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0