DEN ARGA GRANNEN

Det är jag det, jag är den arga grannen

Häromdagen så satte jag upp en lapp i trapphuset.
En lapp där det stod snällt att personen/personerna som slänger sin reklam på bänken OCH på golvet samt hissgolvet skulle sluta med det, för då skulle det vara bra.
Idag var lappen borta, jag har mina mina misstankar om vem det kan vara.
Antingen vaktmästaren eller personen som kastar reklamen.
På nåt sätt tror jag mer på det sista alternativet.

Jag misstänker även vem det är, men jag tänker inte tala ut mer om det här för det känns elakt.

Men jag blir ändå arger på folk som inte kan respektera att hålla det rent och fint i gemensamma utrymmen *morr*




Kommentarer
Postat av: Katta

Jotack jag har nästan samma problem i tvättstugan!

Och jag vet precis vem det är. En annan av mina grannar blev riktigt osams med den personen för ett tag sen fick jag veta idag.

2009-05-22 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0