EN NYSTART

Igår så var jag på ett Aloe Vera party och det ska jag säga er att det var riktigt tokbra!
Givetvis så ville jag ha allt som fanns där, men jag sansade mig och köpte 3 dunkar aloe vera som ska drickas, och på köpet så fick jag en aloevera deo och en avocadotvål som doftar ljuuuvligt!

Eftersom jag hade tänkt mig att köra "bikiniform på 6 veckor" (Iform såklart) så vill jag på samma gång rensa min insida.

Skeptiska?

Ah..jag lovar att berätta hur det går, håll utikik i bloggen bara =)

Så eftersom vi nu tar till denna nystart så ska jag och lillgrisen idag in till den stora staden för att införskaffa

* hopprep
* vikter som går att fylla med vatten

Nu jädrar ska det bli nya tag här, hej o hå friskhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0