IMSE VIMSE SPINDEL...

Vår mördarspindel är tillbaka...
Jag skojar inte..det ÄR en mördarspindel.

Häromkvällen/natten hängde den utanför fönstret igen, redo att slå sina äckliga spindelarmar i oss. Det är inte riktigt någon som tror på mig när jag säger att detta är en mördarspindel..men jag har haft rätt hittills iaf.

För i vintras när den försvann så sa alla att den hade dött av kylan, men inte jag! Jag sa att den säkert krupit in under husväggen där den låg o gjorde massa barn som också kunde döda oss.
Och vad hände så fort värmen kom? Jo..där var spindeln..MED EN MASSA SMÅSPINDLAR! *ryser*

Thomas skulle vara snäll och putta bort den, men den överintelligenta saken hissade ner sig och försvann för att sedan vara tillbaka efter 3 dagar.
Så han gjorde om det, och den hissade återigen ner sig.

När Thomas säger "Den ÄR faktiskt ganska stor för att vara en svensk spindel" och sedan börjar prata om hur svarta änkan finns i Sverige, då blir det inte bättre. Vet iofs att detta inte är en svarta änkan för den är för stor, den andra är ganska liten.

Jag har iaf tagit mig friheten att döpa mördarspideln..till Syliva-Agatha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0